Помилки PPPoE підключення
Помилка: 629 "Підключення перерване віддаленим комп'ютером"
Помилка: 651 "Windows 7, Vista: Віддалений комп'ютер не відповідає"
Помилка: 691 "Доступ заборонений, оскільки такі ім'я користувача або пароль недопустимі в цьому домені"
Помилка: 678 (Windows XP) "Віддалений комп'ютер не відповідає"
Помилка: 815 (Windows Vista) "Віддалений комп'ютер не відповідає"
Помилка: 651 (Windows 7) "Віддалений комп'ютер не відповідає"
Помилка: 769 "Зазначене призначення недосяжне"
Помилка: 734 "Протокол управління PPP-зв'язком було перервано"
Помилка: 680 і 676 "Лінія зайнята"
Помилка: 815 Помилка виникає виключно на Windows Vista і є синонімом помилок 678 або 769 на Windows XP.
Помилка: 720 Це помилка Протоколу TCP/IPv4
Помилка: 629: (Підключення перервано віддаленим комп'ютером)
Причиною цієї помилки є:
Невірно введено Ім'я користувача і (або) пароль, або під Вашим іменем вже здійснено підключення до мережі зі статичною IP адресою. Віруси на комп’ютері "модифікували" обліковий запис - переведіть Ім'я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися - перевірте ваш комп'ютер на віруси або зателефонуйте в наш комп'ютерний сервіс-центр і викличте фахівця для перевірки комп'ютера на вірусне ПО .
Вирішення проблеми:
Уважно набрати Ім'я користувача і Пароль. Логін вводиться прописними англійськими літерами та / або цифрами. Переконатися в тому, що включена англійська розкладка клавіатури. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
Помилка: 691: (Доступ заборонений, оскільки такі ім'я користувача або пароль недопустимі в цьому домені).
Причиною цієї помилки є:
Невірно введено Ім'я користувача і (або) пароль або під Вашим іменем вже вироблено підключення до мережі. Віруси на компі "модифікували" обліковий запис - перевведіте Ім'я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися - перевірте ваш комп'ютер на віруси або зателефонуйте в наш комп'ютерний сервіс центр і викличте фахівця для перевірки комп'ютера на вірусне ПО.
У вас закінчилися гроші на рахунку - поповніть рахунок!
Вирішення проблеми:
Уважно набрати Ім'я користувача і Пароль. Логін вводиться прописними англійськими літерами та / або цифрами. Переконатися в тому, що включена англійська розкладка клавіатури. Згадайте чи не давали Ви свої облікові дані друзям / знайомим. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
Помилка: 678 (Windows XP), 815 (Windows Vista), 651 (Windows 7): (Віддалений комп'ютер не відповідає).
Такий тип помилки виникає, коли відсутній зв'язок між вашим комп'ютером і сервером доступу. Швидше за все причиною цієї помилки є: несправності на нашій активній обладнанні, у клієнта відключена мережева карта, підключення заблоковано антивірусною програмою або файрволом.
Вирішення проблеми:
Можливо не підключений кабель локальної мережі або поганий контакт у роз'ємах.
Можливо неправильно працює мережевий адаптер вашого комп'ютера. Для усунення несправності може знадобитися перевстановлення драйвера мережного адаптера або заміна мережевого адаптера.
Можливо сталось пошкодження кабеля або сервер доступу відключений.
Можливо мережевий адаптер відключений в диспетчері пристроїв. Включіть мережевий адаптер і повторіть спробу підключення.
Можливо у властивостях з'єднання невірно вказано Ім'я служби. Зверніться до інструкції по налаштуванню під вашу операційну систему.
Можливо змінилась адреса PPPoE концентратора (актуально тільки для з'єднань під Windows 98/Me/2000). Створіть нове з'єднання, використовуючи посібник з налаштування під Вашу операційну систему.
Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Вимкнути антивірусну програму або файрвол. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
Помилка: 769: (Вказане призначення недосяжно).
Причиною виникнення даної помилки є те, що мережева карта на вашому комп'ютері відключена.
Вирішення проблеми:
Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати).
або включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Задіювати) і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
Помилка: 680 і 676: (Лінія зайнята).
Така помилка виникає, якщо неправильно працює мережева карта на вашому комп'ютері або є несправності на нашому активному обладнанні.
Вирішення проблеми:
Необхідно виключити й занову включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Вимкнути, а потім Задіяти і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, перевантажити комп'ютер і повторити спробу підключення.
Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.
Помилка: 720:
Це помилка Протоколу TCP/IPv4 при підключенні PPPoE
Вирішення проблеми:
Найефективніша - перевстановка операційної системи.