Ви увійшли як Гость
Група "Гости"Вітаю Вас Гость!
Чт, 14.12.2017, 07:25
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS

Меню сайту

Нас відвідали

Зараз на сайті

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Святкуємо разом

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Анекдот дня

Наше місто

Пошук YouTube

Форма входу

Пошук

Курс валют НБУ

Календар

«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Друзі сайту

SPEED TEST NET

Відправити СМС

Відправити СМС МТСВідправити СМС БілайнВідправити СМС КиївстарВідправити СМС Лайф

Міні-чат

Статистика

Вирішення проблем

691 (Windows XP) / 629 (Windows 7)
Неправильне ім’я користувача і/або пароль. Помилка авторизації.

Можливі проблеми:
Вона виникає у тому випадку, коли ви вводите неправильне ім’я користувача і/або пароль. Також вона може виникнути при некоректному завершенні робочої сесії в Інтернеті, тобто ви не відключили ваше з’єднання, а вимкнули РС. Також ця помилка може виникнути в разі обриву сесії. Як правило, сесія висне приблизно на 5-30 хвилин.

Вирішення помилки № 691
1. Перевірте правильність введення ваших вхідних даних (логін, пароль для виходу в Інтернет. Зауважте, що логін зазвичай починається з маленької літери, пишеться латинецею та не містить пробілів).
2. Дані вірні, що робити? Можливо, помилка пов’язана з невірно проведеною авторизацією. Необхідна повторна спроба авторизації через 10 хвилин.
3. Можлива наявність шкідливих програм – вірусів на Вашому комп’ютері, що підміняють ім’я користувача і/або пароль.

678 (Windows XP) / 815 (Windows Vista) / 651 (Windows 7)
Зазвичай ці повідомлення про помилки з’являються в одній з наступних ситуацій:

Можливі проблеми
1. Відключений мережевий кабель.
2. Відключено підключення по локальній мережі.
3. Комп’ютер інфіковано програмою-шпигуном, яка перешкоджає підключенню.
4. Необхідно відновлення інтерфейсу Winsock.
5. Підключення блокується програмним брандмауером стороннього виробника.

Вирішення помилки № 678 / 815 / 651
1. Перевірити статус підключення кабелю до мережевої карти, якщо Ви бачите в "Сетевых подключениях" "Подключения по локальной сети" зображення червоного Х, то перевірте чи підключено кабель до комп'ютера, можливо відключіть його і ще раз підключіть.
Якщо статус підключення кабелю до мережевої карти не змінюється, - залишіть заявку в службі техпідтримки.
2. Включити підключення по локальній мережі в "Сетевых подключениях" (Win + R на клавіатурі, ввести ncpa.cpl і натиснути Enter) або включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Комп’ютер > правий клік миші > Управління > Диспетчер пристроїв)
3. Встановити антивірусне ПЗ та виконати повну перевірку комп’ютера
4. Виконати в командному рядку (Пуск > Програми > Стандартні > Командний рядок) команду netsh winsock reset
5. Дозволити в настройках фаєрвола протокол PPPoE, або видалити брандмауер

Помилка 769
Вказане ім’я призначення недосяжне

Можливі проблеми:
1. Відключено Підключення по локальній мережі (Local area connection).
2. Мережева карта (плата, адаптер) не встановлена в системі (або відключена).

Вирішення помилки № 769
1. Для того, щоб позбавитися від помилки 769, при підключенні до Інтернету, необхідно зайти в Підключення по локальній мережі, для цього входимо ( Пуск > настройка > Панель Управління > мережеві підключення). Знаходимо значок Підключення по локальній мережі (моніторчики будуть сірого кольору) клацаємо по ньому двічі, і воно буде включено (моніторчики стануть синього кольору). Після цього можна підключатися до Інтетрнету. Як вберегтися від помилки № 769?
2. Якщо в Мережевих підключеннях немає Підключення по локальній мережі, значить, ваша мережева карта не встановлена, тобто система не розпізнає встановлене в комп’ютер устаткування. Варіантів, чому це може відбуватися багато: мережева карта вийшла з ладу, не щільно встановлена в роз’єм, “злетіли” драйвера (більшість драйверів тут), дія шкідливих програм і тд. Можна спробувати перезавантажити комп’ютер або переустановити драйвера мережевої карти. Якщо це не допомогло, радимо звернутися до фахівця.

Помилка 633 / 813
633 (Windows XP) / 813 (Windows Vista)

Лінія зайнята

Можливі проблеми
В даний момент уже є активне PPPoE з'єднання

Вирішення помилки № 633 / 813
1. Відключіть попереднє з'єднання з Інтернетом.
2. Якщо не можете відключити, то перезавантажте комп'ютер.

Помилка 720

Це помилка Протоколу TCP/IPv4 при підключенні PPPoE

Вирішення помилки № 720
Виправляти складно. Найпростіше встановити нову операційну систему.
Малеча - ресурс для сучасних батьків Від свята до свята! Українські пісніПиши українською Allsoft.ru - магазин софта Переводчик онлайн Test your Internet connection speed at Speedtest.net Баннера на заказ. Программы на SoftPortal.com Пчеловодство и апитерапия. Доктор Пчела. favicon.ru
Всі права захищено, адміністрація сайту не несе відповідальність за дії користувачів та може не поділяти думки дописувачів.
Використання матеріалів з даного сайту, можливе, лише при умові розміщення гіперпосилання на ресурс: www.khodoriv.at.ua